Poèmes d’amour

                 "De dragoste"

                                     Ana Blandiana

    "Nu mă lăsa, aşează-mi-te-alături
    Şi ţine-mi capul strâns să nu tresar
    Când somnul bont la care-s condamnată
    Se-ascute, răsucindu-se-n coşmar;

    Cuprinde-mi tâmplele în palme-aşa
    Cum ţii să nu se verse un potir
    Şi pune-ţi gura peste gura mea:
    Inspiră ţipătul care-l expir,

    Să nu se-audă hohotul de plâns
    Ce-şi hotărăşte trupul meu contur;
    Îmbrăţişează-mă să nu mă smulgă
    Valul de spaimă care creşte-n jur

    Şi duce totul, şi în urma lui
    Rămâne doar moloz şi ghilimele,
    Şi se chircesc bolnave şi se sting
    Şi soarele şi celelalte stele…" 
About Alle

"Sunt plin de fantome si de dorinte ca o pasare care tipa cand rasare soarele si o orbeste. Si visez o fericire pe care s-o ating cu degetele. Cum ating tulpina unui copac. Sau iarba calda." O.Paler Vezi toate articolele lui Alle

Lasă un răspuns

